torstai 20. kesäkuuta 2013

Takaisin karppilampeen

Ei siinä auta, karppilampeen oli palattava. Kohta kaksi päivää takana, eikä maha ole enää kipeä ja täynnä ilmaa niinkuin on ollut koko alkukesän. Miksi mä kerta toisensa jälkeen yritän jotain virallisterveellistä linjaa? Koitan laskea kaloreita, pitää syömisen kurissa, syödä viljoja. Ja sitten olen turvoksissa, kipeä, ja huomaan syöväni päivä päivältä aina vaan enemmän. Ensin menee jätski silloin tällöin. Seuraavaksi se saa seurakseen kahvipullan. Ja ennen kuin huomaankaan mä olen taas palannut linjalle jossa herkkuja menee joka päivä ja paljon!

Joten taas kerran mä palaan =) Tosin myönnän että näin kesäaikaan tulee mansikoita syötyä, useinmiten päivittäinkin. Joten ne olkoon ruokavaliossa, muuten koitetaan karppailla kohtuullisen tiukasti! Kasviksia, näitä ihania tuoreita kesäkasviksia oikein reilusti, lihaa, kananmunaa ja jonkun verran juureksiakin. Maitotuotteet yritän pitää aika vähäisinä, kahvissa lähinnä kermaa ja muuten yhdellä aterialla päivässä jotain. Ateriarytminä tällä hetkellä 2-3 ateriaa päivässä.

Nyt on tiedossa mökkiviikonloppu! Mukaan lähdössä lähinnä salaattiaineita ja grillattavia, sekä valkoviiniä ja vissyä. Ja yksi tummasuklaalevy, hyi mua :D

Hauskaa viikonloppua kaikille ja pysykäähän hengissä vesilläkin =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti