sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Alaspäin matkalla

Paino nimittäin =D En siis minä! Karppausta jo kolme viikkoa takana, olo oikein hyvä ja painokin viime perjantaina jo 95,9kg! Tämä akka siis kutistuu kyllä, hitaasti mutta varmasti. Jotenkin se on kamalan mukavaa, vaikka olenkin pitkään kapinoinut sitä vastaan että paino mitenkään määrittäisi minua ihmisenä. Mutta kyllä mä vaan nautin siitä ettei vaatteet enää kiristä!

Ja vaikka olen julistanut suureen ääneen, etten MINÄ laihduta ulkonäkösyistä vaan voinnin takia, niin voi hyvänen aika! Eilen se oikein iski, että kyllähän mä kovasti haluaisin näyttääkkin simpsakammalta XD... Minkäs teet, ei sitä oikeen voi kieltää!

Mutta olosta vielä... Olo on mitä mainioin tällähetkellä. Eilen ei ollut, kun tein suunnitellun retken hiilarimaahan! Teki mieli oksentaa, niin hirveä olo siitä tuli. Vaikkei syönyt edes niin paljoa kuin oli aatellut... Sikäli tää kyllä oli hyvä juttu, että ei tee enää ees mieli kokeilla tätä retkeä vähään aikaan!

Joten entistä tiukemmin karppilinjalla, toiveissa saada paino alle 95kg ennen ensi viikkoa. Saa nähdä kuin mun käy!

1 kommentti:

  1. Hei! Täällä yksi lukija, jonniinlainen karppaaja itsekin :-). Tsemppiä!
    -e-

    VastaaPoista