maanantai 29. syyskuuta 2014

Sokerikoukusta on vaikea irroittautua

Viime viikolla oli hyvä. Paino käväisi jo 97,9kg:ssa ja tuntui että kyllähän tää tästä. Kunnes alkoi sortuilu... "Voinhan mä ihan pikkasen tätä maistaa" on muuten vaarallinen ajatuskulku! Ensin sitä maistaa palan, sitten toisen, ja ennen kuin huomaakaan on syönyt karkkipussin. Ei hyvä!

Tänäaamuna paino 99,2kg. On se aina tietty parempi kuin yli sadan, mutta silti! Tällä kertaa mun kilot on tiukemmassa kuin ikinä. Ennen tälleen sortuillen sentään paino pysyi edes samassa, mutta nyt mua rankaistaan joka suupalasta missä on liikaa hiilareita. Joten yritellään taas tiukistella. Oikein kunnolla.

Viikonloppuna tiedossa mökkireissu ystäväporukassa, joka nyt jo vähän hirvittää. En tunne porukasta kaikkia, joten bikineissä olo mahdollisessa paljussa pelottaa ja ahistaa. Muut eivät meinaan TODELLAKAAN ole tätä kokoluokkaa ja mun mieskin on sellanen hoikkis. Ja nämä on miehen kavereita, entä jos ne ajatteleekin et mä olen kauhea sotanorsu??!!?? Pakkohan siitä on hengissä selvitä, ja syömisetkin koittaa vhh:na pitää. Onneksi mukana on ainakin yksi muukin karppi, joten sen ei luulisi olevan ongelma. Mutta sen tiedän, et jokunen lasi viiniä saattaa upota.

Jäädään seuraileen tilannetta ja odottelemaan painon laskua, kiitos ja anteeks (itselleni oman vointini huonoksi päästämisestä)!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti